• Regulamin Dostawy GROMKA.PL

REGULAMIN DOSTAW

  1. Darmowa Dostawa:

    Wszystkie zakupione produkty w naszym sklepie dostarczamy bez dodatkowych opłat w dowolne miejsce w Polsce. 

    Darmowa dostawa uwzględnia wyłącznie jedną próbę dostawy.

  2. Procedura Dostawy:

    • Dostarczamy towar bezpośrednio do klienta przy użyciu wyspecjalizowanej firmy transportowej lub naszego transportu.
    • Dział logistyczny firmy odpowiedzialny za dostawę będzie Państwa informował o dostawie stosunkowo wcześniej, minimum 1-2 dni wcześniej.
    • W dniu dostawy istnieje możliwość skontaktowania się z naszym biurem w celu uzyskania informacji o kurierze obsługującym Państwa przesyłkę. W tym samym dniu dostaną Państwo od nas informacje o dostawie.
    • Kurier rozładuje przesyłkę z samochodu, jednak nie jest zobowiązany do wniesienia przesyłki do wnętrza domu.
  3. Ułatwienia Dostawy:

    • Kurier ma ustaloną trasę, dlatego nie zawsze może dostarczyć towar o określonej godzinie.
    • Klient może kontaktować się z biurem w celu uzyskania numeru telefonu kuriera i uzyskania dokładniejszej informacji o czasie dostawy.
    • Kurier stara się dostosować do preferencji klienta, ale decyzja zależy od obciążenia dostawami w danym dniu.
  4. Dostawa Mebli:

    • Meble zakupione u nas dostarczane są bezpośrednio pod dom/blok/ inny budynek mieszkalny klienta.
    • Sklep GROMKA nie oferuje usługi "wniesienia mebli do domu" - Natomiast jeżeli zależy Państwu na takiej usłudze, zależy to tylko i wyłącznie od indywidualnych ustaleń z dostawcą.
    • Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody przy wnoszeniu mebla.
  5. Meble Systemowe:

    • Meble systemowe są dostarczane w paczkach do samodzielnego złożenia.
    • Przed złożeniem zamówienia zalecamy sprawdzenie, czy mebel zmieści się w przewidzianym miejscu.
  6. Wymiary Mebli:

    • Rzeczywiste wymiary mebli tapicerowanych mogą różnić się o +/- 5 cm od podanych na stronie.
    • Przed zamówieniem należy upewnić się, czy mebel zmieści się w przewidzianym miejscu.
  7. Odmowa Dostawy:

    • Jeśli zamówiony mebel nie zmieści się do domu klienta na skutek jego niedopatrzenia, mamy prawo pozostawić go nie wniesionym i żądać całkowitej zapłaty.
  8. Informacje Dodatkowe:

    • Zachęcamy do umieszczania uwag przy zamówieniu, które mogą pomóc w skutecznym doręczeniu przesyłki, np. najlepiej w godz. 10-12 lub po 16:00 itp. Jest to jednak informacja pomocnicza i nie jest dla kuriera wiążąca. Jeśli kurier nie będzie miał możliwości spełnić takiej prośby, będzie zmuszony ją zignorować i dokona próby doręczenia tak jak wyznacza to jego trasa dostaw w danym dniu.
    • Wszelkie dodatkowe koszty dostawy muszą zostać uzgodnione między stronami.
    • Wskazana forma dostawy ( DARMOWA DOSTAWA ) uwzględnia wyłącznie jedną próbę dostawy.
    • W przypadku konieczności podjęcia kolejnej próby doręczenia Towarów przez przewoźnika/kuriera z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Sprzedającego ani przewoźnika/kuriera, a zawinionych przez Zamawiającego, koszt ponownej dostawy zostanie przekierowany na Zamawiającego, w kwocie nie wyższej niż 250,00 zł.