-
Regulamin Dostawy GROMKA.PL
REGULAMIN DOSTAW
-
Darmowa Dostawa:
Wszystkie zakupione produkty w naszym sklepie dostarczamy bez dodatkowych opłat w dowolne miejsce w Polsce.
Darmowa dostawa uwzględnia wyłącznie jedną próbę dostawy. -
Procedura Dostawy:
- Dostarczamy towar bezpośrednio do klienta przy użyciu wyspecjalizowanej firmy transportowej lub naszego transportu.
- Dział logistyczny firmy odpowiedzialny za dostawę będzie Państwa informował o dostawie stosunkowo wcześniej, minimum 1-2 dni wcześniej.
- W dniu dostawy istnieje możliwość skontaktowania się z naszym biurem w celu uzyskania informacji o kurierze obsługującym Państwa przesyłkę. W tym samym dniu dostaną Państwo od nas informacje o dostawie.
- Kurier rozładuje przesyłkę z samochodu, jednak nie jest zobowiązany do wniesienia przesyłki do wnętrza domu.
-
Ułatwienia Dostawy:
- Kurier ma ustaloną trasę, dlatego nie zawsze może dostarczyć towar o określonej godzinie.
- Klient może kontaktować się z biurem w celu uzyskania numeru telefonu kuriera i uzyskania dokładniejszej informacji o czasie dostawy.
- Kurier stara się dostosować do preferencji klienta, ale decyzja zależy od obciążenia dostawami w danym dniu.
-
Dostawa Mebli:
- Meble zakupione u nas dostarczane są bezpośrednio pod dom/blok/ inny budynek mieszkalny klienta.
- Sklep GROMKA nie oferuje usługi "wniesienia mebli do domu" - Natomiast jeżeli zależy Państwu na takiej usłudze, zależy to tylko i wyłącznie od indywidualnych ustaleń z dostawcą.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody przy wnoszeniu mebla.
-
Meble Systemowe:
- Meble systemowe są dostarczane w paczkach do samodzielnego złożenia.
- Przed złożeniem zamówienia zalecamy sprawdzenie, czy mebel zmieści się w przewidzianym miejscu.
-
Wymiary Mebli:
- Rzeczywiste wymiary mebli tapicerowanych mogą różnić się o +/- 5 cm od podanych na stronie.
- Przed zamówieniem należy upewnić się, czy mebel zmieści się w przewidzianym miejscu.
-
Odmowa Dostawy:
- Jeśli zamówiony mebel nie zmieści się do domu klienta na skutek jego niedopatrzenia, mamy prawo pozostawić go nie wniesionym i żądać całkowitej zapłaty.
-
Informacje Dodatkowe:
- Zachęcamy do umieszczania uwag przy zamówieniu, które mogą pomóc w skutecznym doręczeniu przesyłki, np. najlepiej w godz. 10-12 lub po 16:00 itp. Jest to jednak informacja pomocnicza i nie jest dla kuriera wiążąca. Jeśli kurier nie będzie miał możliwości spełnić takiej prośby, będzie zmuszony ją zignorować i dokona próby doręczenia tak jak wyznacza to jego trasa dostaw w danym dniu.
- Wszelkie dodatkowe koszty dostawy muszą zostać uzgodnione między stronami.
- Wskazana forma dostawy ( DARMOWA DOSTAWA ) uwzględnia wyłącznie jedną próbę dostawy.
- W przypadku konieczności podjęcia kolejnej próby doręczenia Towarów przez przewoźnika/kuriera z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Sprzedającego ani przewoźnika/kuriera, a zawinionych przez Zamawiającego, koszt ponownej dostawy zostanie przekierowany na Zamawiającego, w kwocie nie wyższej niż 250,00 zł.