• Zwrot Towaru | GROMKA.PL

Zwroty Produktów

  1. Prawo do odstąpienia od umowy:
    Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta wszedł w posiadanie produktu.

  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
    Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu, przesyłając jednoznaczne oświadczenie. Wzór oświadczenia znajduje w zakladce REGULAMIN. Oświadczenie należy przesłać elektronicznie na adres: sklep@gromka.pl.

  3. Koszty zwrotu:
    Koszty związane z odesłaniem produktu do sprzedawcy ponosi Konsument. Konsument ponosi również odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie produktu przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu. 

  4. Adres zwrotu:

    • W przypadku dostawy kurierskiej: Skontaktuj sie z nami sklep@gromka.pl
    • W przypadku odbioru osobistego: Skontaktuj sie z nami sklep@gromka.pl
  5. Zwroty mebli tapicerowanych i skrzyniowych:

    Zalecamy zwrot takim samym środkiem transportu jak został dany towar dostarczony do Kupującego. Będzie to najlepsza forma, która zadba o odbiór towaru i dostarczenie go do naszego magazynu. Niemniej, po stronie Kupującego leży właściwe przygotowanie towaru do transportu oraz pokrycie usługi transportowej.

    Aby poznać cennik usług transportowych lub zamówić usługę zwrotu mebla tapicerowanego lub mebli skrzyniowych w paczkach skontaktuj się z nami: sklep@gromka.pl

  6. Procedura zwrotu:

    • Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) w celu uzgodnienia odbioru produktu.
    • Zwrot musi nastąpić nie później niż 14 dni od poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.
    • Odesłanie produktu przed upływem terminu 14 dni zachowuje prawo do odstąpienia.
  7. Zwrot środków:

    • Środki za zwracane towary zostaną zwrócone na konto bankowe Konsumenta podane w formularzu zwrotu w terminie do 14 dni od momentu przyjęcia zwracanego towaru na magazyn sprzedawcy.
  8. Kontakt:
    W przypadku pytań dotyczących zwrotu, prosimy o kontakt pod adresem: sklep@gromka.pl

  9. Reklamacje:
    W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem, stosuje się procedurę REKLAMACJE TOWAROÓW.